ATX PC zdroj 300W ASTEC - zavada

mjfox@centrum.cz mjfox
Středa Březen 17 14:28:19 CET 2004

To schema jsem videl, ale tohle neni standartni zdroj, misto NPN
tranzistoru jsou tam MOSFET, misto TL494 je tam AS3843 (logicky -
je urceny na buzeni MOSFET tranzistoru) a misto dvou velkych
kondenzatoru je tam jeden. Schema, co bezne koluje a co sedi na
95% vsech ATX zdroju se tady neda pouzit.
Navic v zakladni desce zdroje jsou napajeny vertikalne dalsi
desky, spoustu mista tam zabiraji hlinikove chladice a je tam
jeste jedna deska priroubovana nad tim vsim, kde je prave ten
nefunkcni zdroj 5VSB (+ dalsi pomocne napeti).

P.K.

Nov? vyhled?va? pro ?esk? internet www.WebFast.cz - prost? najde ...