ATX PC zdroj 300W ASTEC - zavada

mjfox@centrum.cz mjfox
Středa Březen 17 14:28:19 CET 2004

Co takhle nechat ho skompilovat, vygenerovat JEDEC soubor a naprogramovat.
Hadam, to bude asi nejschudnejsi cesta :-)))

Ale vazne, v cem jste to psal? Pokud jste si stahnul GalTool tak tam to mate
v Helpu popsane:
Otevrit projekt, zvolit typ GALu, zvolit typ zdrojoveho souboru, skompilovat
ho, vygenerovat JEDEC a pokud pouzivate ispGAL tak i rovnou nasypat , pokud
normalni GAL tak nasypat pres samostatny programator.

PS: Jinak jit s VHDL na GALa mi nejak pripomina to porekadlo o kanonu a
komarovi :-))

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz