Re(2x): Re(2x): Bodovacka

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 14:28:00 CET 2004

Fyzikar nam to na prumyslovce ukazoval. Mel na to takove ty skolni
civky, u kterych si poskladate jadra a vinuti jak potrebujete. Delal
to z 230V (hodne zavitu) na tu civku, co snesla ty nejvetsi proudy (malo zavitu
tlusteho dratu) a bez problemu v mziku k sobe pribodoval 2 ziletky,
tak, ze jsme je neodervali. A ze jsme se snazili!!! :-)

Ondrej Tesar

vrocc> Je to vsechno na jedno brdo takze tady je jeden link ktery je asi
vrocc> nejpodrobnejsi:

vrocc> http://www.5bears.com/welder.htm

vrocc> Je to opravdu jednoduche. Asi nema cenu hledat ani nic jineho.

vrocc> RadekCX

vrocc> Datum: 04.06.2002  12:45
vrocc> Od: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@k-net.cz>
vrocc> Pro: vicek.radek@ozjc.cpost.cz, ...