Re: Navrh tistenych spoju

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:00 CET 2004

Ted navrhuji v Eagle, pred tim Formica, Orcad  a PCAD. Otazkou je jak
slozite veci delate a kolik casu jste ochoten dat na nauceni a
rozchozeni. Knihovny nepovazuji za klicove, staci standartni
soucastky, ty mene standartni si vetsinou lehce vytvorite sam.
Dulezitejsi povazuji jak se to ovlada a co s tim budu umet. Take co
mi to bude stat a zda je kde se poradit. Pripadne autorouter, pokud
ho chcete pouzivat.

Radek

> Zajimalo by me kdo v cem navrhujete DPS a jaky program doporucujete. Zkousel
>  jsem EAGLE a zdalo se mi tsm temer nemozne najit nekterou mene standartni
>  soucastku...
>
>  Jan Kalina

Reklama:
Na Bilem Zbozi nyni slevy az 15% !!