Bodovacka

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 14:26:00 CET 2004

Nemate nekdo nejaky planek na malou bodovacku? Potrebuji bodovat k sobe
radove 0.5mm nerezove plechy. Videl jsem to v nejake nemecke knizce, ale
nebyl tam zadnej planek jen ten clovek psal o tom ze tam ma napeti asi 3-4V
a trafo 300VA a ten clovek tvrdi ze to zboduje dva 1mm plechy.

Nemam ani poneti jestli se da bodovat primo stridavym proudem nebo to musi
byt stejnosmerny atd..

Mechanicka konstrukce je mi celkem jasna, ale co obnasi to vlastni bodovani.
Vim ze prumyslove bodovacky pouzivaji i ruzne prubehy proudu, ale to snad
asi nebude nutne.

Diky za podnety a napady.

RadekCX

P.S.: Jak se to vubec rekne anglicky "bodovacka"?