Za kolik - Vyroba PCB na Aritme 0512

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 14:37:34 CET 2004

OK :)
pokud ma nekdo zazitou technologii pres fotoresisty, urcite je to amaterske
top, ceho muze dosahnout. Presto si ale myslim, ze pro skutecny amatersky
nebo poloprofesionalni vyvoj, tj. zkouseni a upravy PCB, je Aritma
vhodnejsi. Fotoresist bych asi volil v okamziku, kdy bych mel jiz plosnak v
nejake vysledne forme - ale potom je otazka, zda si ho radeji nenechat
udelat u profesionalu ...
Navic jeste jedna vec mluvi pro Aritmu, ta muze bezet na stole a leptat se
na druhem. U fotoresistivni technologie potrebujete temnou mistnost nebo
skrin, neco kde budete osvecovat, minimalne dve lazne u ruky ... ale chapu,
pokud je opravdu nekde kriticke mit silu cary definovanou +/- 0,05 mm
nepochybne NENI Aritma s touz tolarenci vhodna !

> Ano jiste mate pravdu. Vyzkousel jsem oba zpusoby a vysledek byl zcela
jasny
> - Fotocesta !!!

.... omyl, vyzkousel jste pouze kresleni na Aritme podle svych predstav a
moznosti :). To je rozdil. Stejne jako lze na Aritme dosahnout ne tak
uspokojivych vysledku, ktere odradily Vas, lze tehoz dosahnout velmi lehce
pri pouziti fotoresistu (a rekl bych, ze jeste snaze :) )

> 1) Laserovou tiskarnu HP4L lze koupit v cene o malo vyssi nez Aritma v

To nedokazi posoudit. Aritmu jsem koupil na inzerat za 400,- - novou i se
zarukou a servisem nabizi treba Fafejta za 1500-2000 ... jiste je to
jednoucelovy stroj na rozdil od HP4L a jinych. I to je treba zvazit.

> 3) Lak - cca 350kc - to je darda, ale kolik ze to stoji ten lak co
pouzivate
> v plotru ?. A ta pekna zlacena perka ?

A co toner do HP4L ??

Hezky den, Simon Cihelnik