LASER led

Vymětal Tomáš vymetalt
Středa Březen 17 14:37:21 CET 2004

Uv?t?m Va?i pomoc. Pokud mo?no i s kontaktem, kde sehnat optick? ??sti.
T.p.V.

  ----- Original Message -----
  From: cray
  To: hw-news@list.gin.cz
  Sent: Wednesday, July 10, 2002 6:05 AM
  Subject: Re: LASER led

  zdravim

  mam neco postavenyho je mozno se na to mrknou pripadne mohu poslat vykresy a zapojeni pouzivam to uz pres rok(velmi tvrde podminky voda,otresy a podobne) a porad to chodi je to vyvrezovane z hlinikoveho profilu a v nem je vse od napajeni az po diodu
  doba provozu je asi 2,5 hodiny staleho provozu

  David Kucera
  Vyzkum a vyvoj HW
  ISA,PCMCIA,DIMPC,USB,VHDL,PIC,ASM,X51

  Ke Stadionu 804