PIC16F627

Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 14:37:19 CET 2004

Nebudu delat chytreho, ze to vim, ale ja bezne pouzivam jako u ostatnich PIC procesoru pouze zmenu va MCLR, napajeni mam pripojene
trvale - zatim to funguje. Myslim si, ze v tom katalogovem listu bud je chyba, nebo tam chybi podminky, za nichz by to takto melo
byt. Jinak by bylo divne, ze o teto 'dulezite' veci neni zminka v textu (sekce 2.3). U 12C5xx je tam dokonce ve zvyraznenem
ramecku popsana sekvence pripojeni napajeni a programovaciho napeti...

Hynek Sladky