Re: scháním HW kutila

MK info
Středa Březen 17 14:37:19 CET 2004

> Zdravim !
>
> Dovolim si nesuhlasit, som zvedavy ako budete emulovat iButton so SHA
> (DS2432) - samozrejme za predpokladu neprezradenia 64bitoveho kodu.
>
> Co sa tyka bezdotykovej identifikacie to zdaleka nie je take zle, staci
> mat pevne nervy pri navrhu alebo pouzit komplet moduly - napr. od texasu
> a to nie je jedina moznost.

Ale ano mate pravdu. Vzdy se necha vyhovet zadani s tim, ze se pouzije to
nejoptimalnejsi reseni. Otazkou jsou jen znalosti resitele a  cena vyvoje.
Pokud budu vychazet ze $SUBJECT tak nepredpokladam, ze HW kutil sahne prave
po obvodexh se SHA, pripadne ze pouzije hotovy modul bezkontaktni ctecky.
Spis bych se priklanek k myslence, ze pouzije to nejjednodussi a(nebo)
nejlevnejsi reseni

Pred casem jsem delal pruskum pred nakupem identifikacniho systemu do firmy.
Byla potreba omezit pohyb lidi a mit prehled o tomto pohybu. Svete div se,
byla nabidnuta i reseni s DS1990. Emulovat tento cip opravdu neni problem -
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=136

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz