Re(2x): Servis foto

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 14:37:19 CET 2004

Nevim proc p.Vymetal pred nami tajil znacku fotoaparatu, ted zase typ.
Dokonce ani nenapsal jestli je to digital nebo klasika.

Takze mi tyhle rady prijdou jako vesteni z kristalove koule. Fotoaparaty
jsou velmi slozita zarizeni nejen po strance eletroniky, ale predevsim v
mech. provedeni.
Uz jen rozebrani a smontovani muze znamenat to ze jste totalne rozhazel
napriklad segmenty v objektivu, nebo krive namontoval zaverku. Tady jde uz o
setiny mm a tisiciny sekund. A bez SPECIALNICH pristroju nemate sanci ani vy
a ani nikdo jiny.

Jdete do autorizovaneho servisu at vam zjisti v cem je problem. Vetsinou uz
vi v cem je zavada takze vam to rovnou reknou. Pokud ne tak se pripravte ze
vas holt neco bude stat.

Verte mi ze to tak je, nebot o foceni neco vim (jen za poslednich pul roku
jsem nafotil pres 3000 fotek), trochu me to zivi a hlavne me to bavi.

Jestli jsem Vas nepresvedcil, ze na opravu pristroje nestaci jen clovek
manualne zrucny a zbehly v elektronice, tak se na mne nezlobte a preju vam
hodne stesti pri opravovani. :-(

RadekCX