Servis foto

Vymětal Tomáš vymetalt
Středa Březen 17 14:37:18 CET 2004

Je to informace z 30034b.pdf primo od Microchipu
(programovaci specifikace pro PIC16F62x).
Parametr se jmenuje TPPDP. Netvrdim, ze to jinak
nemuze fungovat, jen nikdo neodpovidal a tak jsem
se mrknul do PDF co si mysli vyrobce o tom, jak
to ma byt, coz byvaji informace z prvni ruky a tedy
vetsinou korektni, vsechno ostatni co je mimo
muze nekdy zpusobit problemy a tem se vzdy snazim
uz jen kvuli sve kapse vyhnout. Ten dokument
je oznacen jako "preliminary", takze neni ani
vylouceno, ze je nakonec vsechno jinak :).

Ale zkuste se prosim mrknout sami, jsem jen clovek
a treba pri tech vedrech a hromade prace uz proste
i spatne vidim - neni vylouceno ze jsem taky neco
prehledl - ja jen mrkl na prubehy a casy, coz se mi
zdalo dostatecne, ale nemusi tomu tak byt.

--
Jiri Bezstarosti