Motorek

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:37:13 CET 2004

>Nevi nekdo  kde lze koupit, pokud mozno v CR,
>motorek MABUSHI typ  RS-550 SH 2300ot 7,2V?

Jiste v modelarskych prodejnach. Mozna sezenete spise motory
SPEED xxx/7.2V ci SUPRA atp., ale jejich otacky budou znacne vyssi.

Jinak Mabuchi na nizsi napeti nez pozadujete jsem kupoval snad
po 50Kc, take v modelarske prodejne, takze to jiste nebude
zadna velka paleta. Ty SPEED a spol. jsou o neco drazsi a taky
potrebuji chladit (coz v eru neni takovy problem jako v pile)
- nicmene to uz by chtelo i prevodovat do pomala, nebo pouzit
SPEED na vyssi napeti, ale pak je otazka, co to utahne
(kroutici moment).

--
Jiri Bezstarosti