OT: Kontrola prace programatora; was : Re: doch.syst. apod.

waclawek jan wek
Středa Březen 17 14:37:08 CET 2004

Dufam, ze ADMIN odpusti OT a nedisciplinovanost, ale je to trocha k veci

>Kazdy projekt lze rozepsat i s terminy na psani modulu, testovani modulu,
>psani dokumentace apod. I programatora lze docela slusne kontrolovat :)

Ja som sa s definitivne ukoncenym projektom (s vynimkou mojich prac na skole
a na ZX Spectrum, kde to ukoncila doba - dinosauri vyhynuli) este nestretol.
Debugging je >70% roboty a trva aj roky po "odovzdani". To je velmi tazke
ohodnotit.

Jano Waclawek