akumulatory

Brano Kemen cameni
Středa Březen 17 14:37:07 CET 2004

1.5V su alkalicke dobijatelne akumulatory
potrebuju spec. nabijacku, navyse nemaju rady cykly plne vybitie - plne nabitie, tak maju zivotnost len asi 10 cyklov, pri miernom vybijani je to asi 500 (tj. 500x kapacita in-out)
nevedia dodavat take velke prudy ako ni* baterie
nabijacka je jednoducha - stabilizovany zdroj napetia 1.65V (+- 5% myslim), clanok ma dostatocny vnutorny odpor takze mozete don tlacit co sa da, a po dobiti moze ostat v nabijacke

brk