Inkoustova tiskarna a fotocesta

Peter BROSTL pbr
Středa Březen 17 14:37:03 CET 2004

Na tento ucel nedoporucujem EPSON rady STYLYS COLOR,
este s originalnou naplnou to akotak slo (nic moc),ale s naplnou nasej vyroby je to na h....o.
Ked mi nieco surne treba,kamos ma HP deskjet asi 840,hrany su perfektne,akurat moze byt
problem s krytim vacsich ploch,ale fixkou sa to da dokorigovat. Robil som s tym plosaky
pre smd tranzistory a nebol ziaden problem