Analogovy signal 4 - 20mA?

ing.Jaroslav Kotlaba kotlaba
Středa Březen 17 14:36:57 CET 2004

Jestli je na to nejaky standard, tak tedy o nem nevim, ale parkrat uz jsem
se s tim setkal, ze se proud nastavi tak, aby to byl "urcite doraz".
Nakonec - je to prirozene a prevodnik, ktery je v prijimaci to bude jako
"konec" rozsahu automaticky interpretovat.

Uvazujeme o inovaci zarizeni, ktere ma zabudovanou funkci sledovani signalu
a pokud je mimo povoleny rozsah, tak to vyhodnoti jako chybovy stav (a na
zjistenou chybu urcitym zpusobem reaguje).
Tak se chci dovedet, zda bychom nemeli zvetsit rozsah, ve kterem je signal
jeste povazovan za bezchybny.

Mohl by nastat problem, pokud je
na prijimaci strane neco, co je napajeno z tech 4 mA. Pak by tomu 2mA
nemusely stacit.

S tim souhlasim. Jen mne zajimalo, zda neni nejaky novy standard, o kterem
bych jeste nevedel.