LED dysp. moduly

Horký Aleš HorkyA
Středa Březen 17 14:36:41 CET 2004

Pred ctrnacti dny jsem je videl v Brne u Bucka. Meli tyto moduly (bohuzel
barvu jsem si nevsiml), palcove prepinace i konektory. Jestli maji i bocnice
tak to nevim ale predpokladam ze jo. (http:\\www.clavis.cz\bucek)
A.

-----Original Message-----
From: JaK [mailto:hwnews@seznam.cz]
Sent: Monday, July 22, 2002 7:03 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: LED dysp. moduly

Zdravim konferu,
nasel jsem doma takovy universalni led modul s obvodem D147D ktery se da
sestavovat s vice stejnymi modulu do celku a na stranach se zakonci
bocnicemi. Kazdy modul obsahuje led dysplej s 7 segmeny a dvemi teckami se
zelenym krycim sklickem. A ted dotaz: Nema nekdo bocnice k temto modulum
nebo i moduly samotne? Nevi nekdo kde by se dali sehnat? Dekuji za vsechny
odpovedi

Kalina Jan Praha