Pajeni CF konektoru

Martin Patka hwmp
Středa Březen 17 14:36:39 CET 2004

Zdravim,

> Jakou technologii byste mi poradili na pripajeni CompactFlash konektoru
> (roztec 0.63mm). Co jsem zatim nasel, jsou nasledujici moznosti
> (vesmes se to tykalo TQFP, coz je jen o 0.2mm vice):
> - nepajiva maska (asi se moc nevyplati pro 1ks)
> - pasta s cinovymi kulickami a pajet horkym vzduchem
> - hodne kalafuny a malo cinu a doufat, ze se to neslije.

ja pajim CF konektory pomoci pasty od www.gt-ecs.cz a rucni mikropajkou
ERS-50 s nejmensim hrotem. K te paste nejmensi jehla (0.8mm) a udelat "caru"
napric pres vsechny plosky pro CF. Pod lupou to jde dobre.

Trubickovym cinem to nejde - ani kdyz je hodne kalafuny. Mozna s necim
slabsim, ale i 1mm cin se odtavi v mnozstvi, ktere se slejva....

Zatim

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz         http://linux.mikroservis.cz