Flash pro Alcatel BE1

plupinek@synthesia.cz plupinek
Středa Březen 17 14:36:39 CET 2004

Mam stary notebook 386, problem byla puvodni baterie, ktera
trpela samovybijenim. Kdyz jsem ten NB dostal, baterka mela
nulove napeti, celkem drasticky jsem ji ozivoval (proudem cca 1A
kazdy clanek, aby se zvedlo napeti nad 1V), pak se v notebooku
nabijela celkem normalne a pri provozu bylo znat, ze ma snizenou
kapacitu, ale mnohem horsi bylo, ze behem par dnu se samovolne
uplne vybila. Dal jsem dovnitr nove clanky NiMH 1800mAh (puvodni
byly 2200mAh), ale je mi divne, ze se nabijeji docela rychle -
resp. nabijeji se docela kratkou dobu. Je to tim, ze jeste nejsou
zformatovane a plne kapacity dosahnou po nekolika cyklech? Nebo
je mozne, ze maji o neco vyssi napeti (radove v desetinach /
setinach voltu) na clanek a notebook ukonci nabijeni predcasne?
Co myslite - ma nekdo z Vas zkusenosti s renovaci starych
notebookovych akumulatoru?

Diky P.K.

P.S.: je tam docela problematicke zaradit ampermetr, takze nemuzu
dost jednodusse zmerit nabijeci proud / spotrebu notebooku.

Co um? ide?ln? Email? V?ce na str?nk?ch: http://bonus.centrum.cz