charger/discharger

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:36:37 CET 2004

Zdravim.

Sice jsem to nezkousel, ale myslim, ze by si Microchip
nedal na stranky nejakou uplnou "nefunkcnost" :).

Tedy:
http://www.microchip.com/download/appnote/rdesigns/30451c.pdf

Ale myslim, ze je to spise pro inspiraci.

Sam jsem jeste docela nedavno pouzil U2407B, ktery se uz ale
snad nevyrabi (nebo nebyva jen k dostani) a take premyslim,
z ceho to budu stavet, az to budu zase potrebovat.
Ale pokud jej sezenete, staci jeho klasicke zapojeni
- funguje dobre.

Mozna priste vezmu kus PIC s ADC, mirne otesam a bude vymalovano,
alespon se budu moci vyradit s inteligenci nabijecky.

Co se tyce vybijeni, to ja neprovadim jinak nez provozem,
ale kdyz ho budete chtit udelat, neni nic mensiho, nez proste
vybijet a komparatorem vcas zastavit na spravnem napeti :).

--
Jiri Bezstarosti