Zachrana dat na HDD

Aigor aigor
Středa Březen 17 14:36:36 CET 2004

Pokud chcete zkusit jednu silenost, dejte HDD do mrazaku a po dukladnem
podchlazeni pripojte k PC. Dari se takto precist "vadny" disk temer na
90%. Pokud na nem nebudou videt rampouchy, zaruka by vam mela projit.
Ovsem... je to na Vase riziko..

PS: Tahle moznost neni z me hlavy, pouzivaji to profici pri zachrane dat
z havarovaneho disku, nevim presne teoreticke vysvetleni, ale nekde bych
to snad nasel. Samozrejme to nefunguje, pokud na disku je vadna
elektronika :-)

Aigor