Variable gain zesik na 20MHz

devik devik
Středa Březen 17 14:36:36 CET 2004

Jo uz dva dny si procitam datasheet :) Vypada to pekne. Premyslel
jsem prepinat ty emitorovy odpory na rizeni zisku fetama ale
mam obavy ze parazitni kapacity zavrenych fetu mi udelaji hi-pass
filtr :( Podle charakteristiky bude treba na zesileni 6dB odpor
1kohm coz s 10pF bude fo 100MHz takze by to nakonec nemuselo byt
spatny :)
Ja potrebuji spis low-pass s fo=20MHz abych zabranil aliasingu
pri A/D prevodu.

Co vidim jako zasadni problem je ovsem mala vstupni impedance (30k).
Diky nutnosti offsetovych rezistoru se tato snizi na 1k.
O oscilaku bych ocekaval kolem 1Mohm. Jako reseni jsem uvazoval
o impedancnim prevodniku s FETem - ale tady jsem uplne ztracenej :(

devik