Aku pro industry teplotni rozsah.

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:36:31 CET 2004

Je mi to jasne - prohledal jsem hromady dokumentaci a dosel k zaveru,
ze si proste asi moc s aku nepomohu.

Psal jsem i do Duracellu a tam mi sdelili, ze alespon jejich DL2032 (to je
druha
zaloha - jak uz tady nekdo psal pro absolutni minimum fci) pracuje -40 az
+60 C.
Nicmene potrebuji to zarizeni provozovat v autech a tam je dan prave
Industry
teplotni rozsah. Ale jak se tam vejit se zalohovacim aku, to fakt nevim. Jde
o to,
ze to musi pracovat i po odpojeni palubniho aku v aute a take projit
homologaci.
Nebo maji aku nejakou vyjimku z teplotniho rozsahu ?

BTW, jak pracuje takovy palivovy clanek ? Nikdy mne to nejak netrapilo, ale
ted si uvedomuju, ze vlastne vubec nevim co to je :(.

--
Jiri Bezstarosti