Aku pro industry teplotni rozsah.
vicek.radek@ozjc.cpost.cz
vicek.radek
Středa Březen 17 14:36:31 CET 2004
Nevim na co to zarizeni je a co zajistuje, ale pokud Vam zmrzne Pb aku ve
vasem zarizeni budiz Vam utechou ze zmrzne i ta baterie v aute. Takze v tom
pripade je auto stejne nepouzitelne.
Proste neverim, ze se vyrabi nejaky pouzitelny typ aku v industry provedeni.
Baterie v aute tuto specifikaci dle meho take nesplnuje. Tudiz i funkcnost
elektroniky je timto limitovana.
RadekCX
P.S: Palivovy clanek je v podstate membrana s polepy na kterou privadite z
jedne strany vodik (nemusi to byt jen vodik) a z druhe kyslik. Nejakou
katalytickou rekci dochazi ke slucovani ci co a leze z toho elektrina a
nejaky odpad - asi voda. Presne vam to urcite vysvetli nekdo kdo se zde na
konferenci tento clanek postavit. Docela by mne zajimalo jak dopadl.
--- P?vodn? dopis ----------------------------------------------------------
Datum: 26.07.2002 09:37
Od: jiri@bezstarosti.cz
Pro: vicek.radek@ozjc.cpost.cz, ...
V?c: RE: Aku pro industry teplotni rozsah.
----------------------------------------------------------------------------
>Je mi to jasne - prohledal jsem hromady dokumentaci a dosel k zaveru,
>ze si proste asi moc s aku nepomohu.
>
>Psal jsem i do Duracellu a tam mi sdelili, ze alespon jejich DL2032 (to je
>druha
>zaloha - jak uz tady nekdo psal pro absolutni minimum fci) pracuje -40 az
>+60 C.
>Nicmene potrebuji to zarizeni provozovat v autech a tam je dan prave
>Industry
>teplotni rozsah. Ale jak se tam vejit se zalohovacim aku, to fakt nevim.
>Jde
>o to,
>ze to musi pracovat i po odpojeni palubniho aku v aute a take projit
>homologaci.
>Nebo maji aku nejakou vyjimku z teplotniho rozsahu ?
>
>BTW, jak pracuje takovy palivovy clanek ? Nikdy mne to nejak netrapilo, ale
>ted si uvedomuju, ze vlastne vubec nevim co to je :(.
>
>--
>Jiri Bezstarosti
>
>
Další informace o konferenci Hw-list