Jaky obvod pro log. funkci

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:36:27 CET 2004

>Ono mi pak totiz 84 :-((

Tak ja Vas na to slunicko v 64 letech budu vozit a
da-li ten co na nej neverim, tak si koupine i pivo :))).

Ale k vecnym argumentum.

Dostal jsem velice zajimavy podnet od pana Pavla Kudrny
a to ten, ze jsem tam mel pridat signalizaci, ze nejde
onech 13V pro programovani ziskat kvuli nizkemu napeti
na napajeni a to je hodne dobry napad a vrta mi dost hlavou,
jakto ze mne to nenapadlo, kdyz by na tom nebylo nic
sloziteho. Je to vec, ktera mne ted mrzi, protoze presne
tento napad je to, co dela veci hezke a ta ledka navic by
uz tady nikomu jiste nevadila.

Ja to tam snad pridam, mne to neda. Ale buhvi kdy
zas budu mit den volny na blbnuti ...

--
Jiri Bezstarosti