PIC programator ze suplikovych zasob - Uprava.

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:36:26 CET 2004

Zdravim.

Rad bych podekoval panu Krcovi, ktery objevil,
ze v onom zminenem programatoru:
http://www.bezstarosti.cz/elec/picpg/picpg.htm
jaksi signal Vpp ve vypnutem stavu "plave", tedy
ze tam chybi odpor k zemi.

Programator jsem zkousel s PIC16F627, ktery
ma ve specifikacich nahozeni Vpp drive nez
Vdd a tam se tedy nemohla tato vec nijak projevit.
Aby ale nedoslo k nejake disfunkci s jinymi PICy,
pridal jsem do zapojeni odpor 4k7, ktery lehce
poznate, protoze je jako jediny na desce sikmo
(ale snad nerusi esteticky vzhled desky).
Jinak se da vyvrtat dve diry i do stavajici desky
a odpor tam zapajet, kdyby byl nekdo tak rychly
(deska se az na 2 pady navic nezmenila).

Jeste jednou dekuji za upozorneni.

--
Jiri Bezstarosti