Antena

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:34:07 CET 2004

Dobry napad. Takovou knihu bych koupil hned a popravde receno bych se
ani neptal kolik stoji. Ale tipuji, ze to musi byt vpravde _silena_
prace. Ted jsem hledal jeden jediny utrapeny problemek z oblasti
chemie (chemik ale bohuzel nejsem) a po nekolika desitkach veceru
stravenych u Internetu a v knihovne jsem stale na zacatku... Dovedu si
predstavit, kolik takovych zbytecne stravenych noci zabere cela kniha.

Ales Prochaska