CD audio- jak je to s kopii? je stejna jako original?

AZE eltex-km
Středa Březen 17 14:33:45 CET 2004

 BJoe,

Ja zkousel stahnout CD Zluteho psa - Cinska otazka - a byl problem...
CD ma 2 session - to je videt okem ale i kdyz prelepim 2sess.
nalepkama tak to nejde zgrabovat ani zaboha......
Dokonce na to nejde ani pustit CD Player z W98. Zajimave je ze  jde CD
prehravat z panelu.....
Podrobne sem prohlizel obsah 2 session a tam je napalen prehravac
ktery pri prehravani cerpa udaje z datoveho souboru (30MB).....
Pri prehravani timto prehravacem me CD obcas "skrkne" jako by se
prehrala stopa co se prehrat nema ( vetsinou po konci skladby)...

Zkousel sem to na 2 mechanikach......

mcmlxxx

--
Best regards,