DCF77 k PC

dasl@tchibo.cz dasl
Středa Březen 17 14:33:29 CET 2004

Sorry, az ted jsem si to precetl, tak odpovidam:
telefon je vcelku slusny, nicmene bych si ho znova nekoupil.
1) Cena jde rychle dolu, tudiz ho nelze rozumne prodat. Jelikoz
vsechny (c35i je muj druhy telefon) MT mi slouzi, dokud uplne
neumrou, jsou nasledujici duvody dulezitejsi. (c35i umira rychle)
2) Baterka, baterka, baterka!!! Je to bida a zavidim svym pratelum s
NOKII (reklama, :o)  ). Ukazatel je hodne orientacni a baterka jde
rychle na onen svet, :o( . Novy vydrzel i 4 dny, ted (1 rok stary) 2
az 3 dny (spis dva), nicmene se na ni nemuzete spolehnout (z
pulky baterie na vypnuto to trva treba 2 SMSky nebo dva hovory
(kratke)).
3) Zamrza. V tyhle hrozny kose se neda nosit v kapse ( pokud teda
chci volat a byt volan, s tim aby fungoval display). Kdyz je mu zima
tak se panicky vypne ( ve stylu sproste vyndana baterka) a jde
zapnout az po vyndani baterky. Pak vydrzi i dve minuty. Vse se
samozrejme odehrava s plne nabytou baterkou. Po rozmrznuti
funguje normalne.

Myslim si, ze se o nej docela staram (baterka, atd), takze chyba je
na mojim prijimaci (a vysilaci).

Jinak je v pohode, good menu, malej, lehkej, moc teda nesviti a
hodne to zere, WAP nepouzivam, dobre se pracuje s SMSkama.

								Enjoy it