Re: Úprava NMT mobilu na radiostanici

craycz@email.cz craycz
Středa Březen 17 14:33:29 CET 2004

ja jich take nekolik mam zatim jsem s nima skousel bezdratovy prenos
ale nic moc tak jsem zatim z nich pouzil krabicky (tlakove lite ze slitiny hliniku)
a pouzivam z nich vecinou jen nektere soucastky jako VF zesilovac a podobne ted se zrovna snazim postavit ze nekolika zbytku malinky vysilac prijimac pro rizeni robota
zajem by jsem mel jen o ty kufrikove typy

---
   ---------> Created by Email.cz