HP690C-zaschla cartridge???

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 14:33:27 CET 2004

Ja mam na zaschle cartridge dva recepty:

1) Pokud neni zaschla moc (obvykle jeste alespon nektere trysky tisknou)
   - Na nehet si dam malou kapicku destilovane vody a opatrne ji priblizim k
trysce az se ji dotkne. Kapicka se protahne mezi trysky a nehet a tak ji
chvili podrzim. Snazte se, aby se nerozpila pod takovy ten privodni plochy
kabel - to totiz neni tistak, ale volne lozene jemne dratky a jakmile se
pohnou mate po zizalkach (vyzkouseno).

2) Pokud toto nepomuze, pouziju drastictejsi metodu - uz neni co zkazit.
Smotam pasek (ne chlupate) latky do svitku o prumeru cca 1cm a namocim ho
vodou - nema z toho okapavat - jen dostatecne vlhka. Pak to prilozim na
trysky a pritahnu gumickou. Necham to tak nekolik hodin. Pokud jsem uspel,
obvykle ten smotek nasakne inkoustem (nemel by byt moc velky - ztrata
inkoustu).

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Meloun, Jan HCZ [mailto:Jan.Meloun@cz.heidelberg.com]
Sent: Monday, January 28, 2002 3:52 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: HP690C-zaschla cartridge???

Kolega ma tiskarnu viz subjekt a za posledni dva roky vytiskl barevne
asi 2x nejaky test. Ted zjistil, ze tiskarna barevne netiskne. Je mozne,
ze ta barevna cartridge nejak zaschla? Co se s ni da udelat aby zase
tiskla??? Rad typu "koupit novou cartridge" si ceni ale prece jen stoji
dost nez aby sla na prudko do kose.
					Dik JM