publikace o chemii v elektronice ...

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:33:12 CET 2004

> Bavit se rozhodne budou treba o jedine lahvicce za deset korun. Amater
> bude mit problemy jen s latkami na ktere je potreba specialni povoleni
> (jedy). Jestli se to vyplati, to je jina otazka, tyhle firmy nejsou
> zrovna lacine.
>
> Ales Prochaska

Dneska s platnosti noveho zakona se jiz nemluvi o jedech atd., ale o
nebezpecnych latkach. Pro manipulaci se vyzaduje tzv. autorizace (testy a
5000,- na petiletou koncesi u MZP) a nebo proskoleni autorizovanou osobou,
ktera je platna max jeden rok.
Az na ceny jsem se sluzbami firem jako Fluka velice spokojen, pro
elektronika je ovsem dostatecny sortiment chemikalii bohate zastoupen v
nabidce Lachemy Neratovice ...
Simon Cihelnik