publikace o chemii v elektronice ...

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:33:12 CET 2004

Zcela s Vami souhlasim
Jsem autorizovana osoba a presto si myslim, ze tohleto sem zavala bruselska
byrokracie a nema to tu co delat ... bohuzel kastovani se deje cim dal vic a
vsude a statni aparat to dukladne prizivuje prinejmensim zakony, protoze mu
z toho sypou nemale castky do jeho nenasytnych a bezednych kapes ...

> Myslim, ze tato debata neni tak dalece od veci jak vyplynule z reakci.
> To je opravdu mozne, ale proto jsem psal, ze by to v te knize melo byt.

Ne, beru to, je to zaklad - plati stare zname: chemie se bez chemikalii
delat neda ... :)

> Bohuzel jsem skeptik. Fotim hodne cernobilou fotografii a sam si ji
> zpracovavam a muzu Vas ujistit, ze zde v CB jsem uz pul roku nesehnal ani
> pozitivni vyvojku. Musel jsem si ji objednat v Praze. :-(
> Na kramech je jiz jen ustalovac a podle mne az projde tak uz novej
> neobjednaj a tim chemie ve foto-kinu totalne skonci.

To je mi lito. Je uz takovy trend, aby s chemikaliemi zachazeli predevsim
lide, kteri nejen neohrozi sebe, ale predevsim okoli a zivotni prostredi -
netvrdim, ze je tomu tak.

> No to je prave ono. Pokud se prokazete "jedovym osvedcenim", ktere si
kvuli
> flasce za 100Kc nikdo delat nebude.

Bohuzel "jedove osvedceni" stoji nejmene 5200,-Kc plus doklad o praxi a
vzdelani:(

> No mam z toho smisene pocity. Na druhou stranu me stve, ze zmizela z
> drogerie bezna chemie a delaj z lidi debily, kteri nevi, ze kdyz se
polejou
> kyselinou, ze je asi neco spatne. Na druhou stranu tohle mi prijde jako
> druhy extrem.

Me take, nevim jak to dela nepocetna skupina chemickych zapalencu z rad
mladeze - asi kradou jako jsme to delali my :) - a dekuji panubohu za to, ze
me obdaril takovou naturou, ze me svedomi zustava ciste :)))))
:)))

Simon Cihelnik