Re: Leptání plošných spojů

hwnewskonference hwnewskonference
Středa Březen 17 14:32:41 CET 2004

> Jo, taky leptam v byte a s chloridem se to v koupelne da celkem zvladnout.
> Co ale delate s pouzitych chloridem? Nejak se mi prici ho vylivat do
> zachodu, dost na tom, ze tam leju vyvojku a ustalovac. Da so to nekde udat
> nejake firme co dela s odpady? (I kdyz pravda nemam v takoveto firmy moc
> duveru a nedivil bych se, kdyby to nakonec stejne skoncilo nekde na
> skladce.)

... no o osudu chemickych odpadu u autorizovanych firem si nedelam iluze
take:). V lepsim pripade sudy, vice ci mene spatne uskladnene, v horsim
skladka ... :(. idealni zpusob likvidace je prevedni na produkt, ktery je v
ekosystemu inertni (netecny). Bohuzel s medi je problem. Chlorid zelezity
samotny se v malem mnozstvi co pouzivate nebojte vylit kdykoliv, ne tak jiz
pouzity s obsahem chloridu mednateho. Med je previt, ktera si vzdycky
nejakou rozpustnou formu reakci vytvori :(. Takze tady lze opravdu poradit
pouze prevest na tuhou formu hydroxidu reakci s vapnem a tu jako pevny odpad
zlikvidovat spolu s komunalnim odpadem ...
Preji hezky den, Simon Cihelnik