Ohybacka plechu

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 14:32:07 CET 2004

Na tu presnost bych moc nesazel, je to spise dilenske provedeni. Ohybacku
jsem objednal, jak prijde, podelim se o zkusenosti. Mimochodem, tahle
ohybacka mi podle obrazku velmi pripomina ohybacku nabizenou Conradem.
Presnejsi ohybacka do sirky 350mm je na
http://www.cmail.cz/lise/lise/ohyb.htm  za 8.600,- Kc bez DPH.
--
Rotta

> Nevidel jste nekdo tu ohybacku v realu ? Na obrazku to vypada jako presne
> to, co potrebuji a cena se mi zda rozumna. Nerad ale kupuji
> zajice v pytli.
> Z obrazku neni poznat, zda je stavitelna pohybliva celist na
> tloustku plechu
> - casto pracuji s velmi tenkymi plechy a potrebuji ostre ciste ohyby.
>
> Pred nedavnem tu probehla diskuse na tema mala ohybacka plechu. Na adrese
> www.york.cz jsem nasel ROP500 (Fe 1,5mm, l=500mm)za 3.500,- Kc,
> coz je IMHO
> cena prijatelna. Treba se nekomu tahle informace bude hodit.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.307 / Virová báze: 168 - datum vydání: 11.12.2001