usporne dekodovani DCF

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 14:31:47 CET 2004

je k nemu potreba jinak zapojeny com port, a tak jsem se jeste nedostal k
tomu, jej vyzkouset.

----- Original Message -----
From: Luk??
To: hw-news@list.gin.cz
Sent: Sunday, January 27, 2002 9:48 PM
Subject: RE: DCF modul nefunguje jak ma - co s tim.

Dobry den.

Mam taky tyhle DCF moduly, ale zatim se mi nepodarilo je rozchodit. Bydlim v
Praze 4 (panelak - pomerne vysoko), doma jsem mel nastenne rucickove DCF
hodiny, ktere normalne chodi, ale ten modul nemuzu rozbehnout ("beham jak
blazen po byte, natacim antenu vsemi smery a furt nic :-(  ")

Uvadim par "zkusenosti", ktere s tim mam.
1) Modul nefunguje vubec, kdyz je ve stejne mistnosti se zapnutym monitorem
(pri jakemkoli rozliseni).
2) Kdyz modul dam na nektera mista v byte, tak v programu "funkuhr" (z toho
nemeckeho odkazu) problikava cervene kolecko a asi po 1min to nahlasi chybu.
Jednou se mi podarilo, ze to kolecko blikalo zlute a bezely sekundy podle
DCF - to ale bylo jednou a pak uz nikdy.
3) Logicka sonda (osciloskop nemam) pripojena primo na vystup horecne
pobikava, ale z toho ten cas nevidim ;-(
3) To, jak funguje prijimaci program v PC nezavisi na rychlosti PC
(testovano na P75 a na Celeronu)

Mohl byste nekdo z vas, komu to chodi napsat, jak presne mate ten modul
pripojeny k PC? (Jak dlouhe mate kabely mezi PC a modulem a jak dlouhe mezi
modulem a tim "prevodnikem" na RS232? Ovlivnuje nejak funkci modulu zvlneni
napajeciho napeti? Pripadne nejake dalsi zkusenosti.)

Predem dekuji,
Lukas