Robot-vysavac

Jindra Polivka jpolivka
Středa Březen 17 14:30:52 CET 2004

Prakticky existuje nekolik variant.

1) Hledat na webu v teto souvislosti programator pana D.TAITa. Ten obsahuje
posuvne registry 74HC299, ktere v GM prave nemaji, ale normale je maji v
katalogu,
Zrovna jsem je potreboval, tak vim ze jsou vyprodane :-).

2) Postavit vlastni konstrukci, programovaci predpisy pro tyto chipy jsou
opravdu
velice jednoduche. Ale pokud budete chtit programator tridy "PRODUCTION" a
ne jen "DEVELOPMENT" pak preji prijemnou zabavu - je treba verifikovat chip
pri nastavovani napeti v celem provoznim rozsahu po 250mV, jestli je zapsan
OK.
BTW, zatim jsem takovy hezky na WEBu zdarma nenasel, coz ovsem neznamena,
ze neexistuje.

3) Koupit od nekoho naprogramovany PIC, kterym se programuji tyto PICy ve
stylu
programatoru PICALL. Tyto programatory maji sice vsechno volne, ale nemaji
volne
vypisy PICu pouziteho pro rizeni tohoto programatoru.

4) Pockat nejaky patek, az svuj "PRODUCTION" vytvor pustim do sveta, coz
ovsem
neudelam drive, nez bude totalne overeny, coz momentalne neni ani zdaleka
:-(.
Nicmene predpokladam ze bude FREE.

--
Jiri Bezstarosti