Re(2x): bezproude cinovani & chemie a elektronika

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:26 CET 2004

Zdravim.

Ani ja nic nemenil, ale obcas nejaky mensi vypadek na serveru
opravdu mame (tak zhruba asi 4x do roku).
Nastesti firma u ktere je hosting vyplacen je tak pruzna, ze
problemy resi prakticky okamzite a to dokonce i v noci, takze
nejake mensi problemky, ktere trvaji chvilkove toleruji ...

Takze pokud se to nekdy prihodi, prosim o trochu schovivavosti,
prece jen je to hobby web a ne profi stranka se superdohledem :).

Diky

Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: vicek.radek@ozjc.cpost.cz [mailto:vicek.radek@ozjc.cpost.cz]
Sent: Thursday, January 17, 2002 1:50 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re(2x): bezproude cinovani & chemie a elektronika

Nemate nejake problemy na serveru? Ted jsem se tam dival znovu a je vse v
poradku aniz bych neco menil?
Kdyz jsem se tam pripojoval predtim tak mi to vratilo ze je odkaz neplatny a

za chvili kdyz jsem to zkousel tak to nabehlo, ale bez te cestiny.

Na ten meta tag jsem se dival uz predtim a byl OK.

Tak nevim, ted je to v kazdem pripade OK. Nicmene ja jsem u sebe nic
nemenil.

RadekCX