2 x master I2C

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:26 CET 2004

alespon co je dostupne na webu.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Jan Pruha [mailto:Jan.Pruha@matsushita.cz]
Sent: Tuesday, January 22, 2002 7:22 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: 2 x master I2C

>Podle toho, jak je IIC specifikovana, tak umoznuje multimaster! Jde jen o
nastudovani prislusnych dokumentaci a >implementaci do
>vlastniho programu. Samozrejme musi byt spravne pripojeny HW - tedy SCL i
SDA jako otevrene kolektory a prislusne >pull-up rezistory.
>Kratce receno: master musi poznat, ze byla generovana STOP sekvence, pak
muze zacit komunikovat, ale zaroven si cte >po sobe, zda to,
>co posila, take z linky precte. Kdyz nekde misto 1 narazi na 0, tak mu
komunikaci prebral druhy master a tim padem >tento konci a
>nechava ho dokomunikovat. A zacne zas od zacatku... Jedine, co asi muze
vadit, je delka sbernice versus rychlost >komunikace,
>chybovost...
>
>Hynek Sladky

Ano. To je pravda. Ale to by znamenalo, ze v masteru musi byt
implementovany zaroven i slave a o tom tady sla nedavno debata.
Implementovat IIC slave na uP je docela pakarna a zabere to dost
systemovych prostredku. Sam jsem si tim prosel :-). Nebo pouzit nejaky
dalsi HW, coz mi taky nepripada nejlepsi. Myslim, ze nejmene bolestive bude
obetovat ten 3. drat. Konec koncu na tom 1 dratu muze pak viset mastru i
vice nez 2.
Pekny den.

Honza