Tisk predloh DPS na folii na inkoustovce

Josef sip
Středa Březen 17 14:30:17 CET 2004


Vetsinou staci 9mm :))).


-----Original Message-----
From: havraj1.edu@mail.cez.cz [mailto:havraj1.edu@mail.cez.cz]
Sent: Tuesday, January 08, 2002 12:04 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: CD audio- jak je to s kopii? je stejna jako original?



S tema ptakama je to dost dobry :-)))

Raven

P.S. nevite kterak odfiltrovat tchyni  ;:-)))


________________________________________________________
Samo, magor nikdo neni, ale co se tyce tech 96kHz/24bitu na kanal, tak to
mi
donedavna nedalo spat. Je to to same, jako u skenovani 24bitobou hloubkou.
Rikal jsem si, ze clovek nepozna rozdil ani mezi high color natoz 24bitovou
hloubkou. A ejhle nas profesor na vypocetku mi to vysvetlil. Jde o to, ze
kdyz naskenujes obr. pri 16ti bitech, tak nepoznas a ani nemuzes dale
opravit treba stiny, proste se to "slije" doromady a pak mas treba tmave
pozadi s nejakym splyvajicim objektem a nikdy se to nepodari nejak ten
objekt vytahnout z pozadi. U 24bitu to jde. Jdou rozlisovat odstiny, ktere
nekdy hraji velikou roli u profesionalnich fotografii. To same je i u
audio.
Predstav si, ze jsi profik a ze mas nahravku a z te potrebujes vyfiltrovat
treba zpev nejakeho ptaka, ktery ti do toho rve na pozadi. Ver tomu, ze se
samplem na 44 kHz nic nevyfiltrujes ani nic podobneho. Trochu ano, ale to u
profi nestaci. Jinak na modulaci nezalezi, je to jen jinak podana ta sama
informace. PCM ci PWM, atd. je neco jako DOC, ci RTF(trochu se lisi
kvalitou
a
i soubory z nich udelane se budou lisit velikosti kdyz na jeden soubor
aplikujes PCM a PWM modulaci (samozdrejme ze jen u audia)). Je to jedno a
to
same, jinak ulozene. Jo
vlastnosti, ze mas 24bitu na kanal se vyuziva u prostoroveho ozvuceni, kde
jde jednotlive udalosti hezky potlacit ci zviraznit, nebo jinak upravovat.





Další informace o konferenci Hw-list