Technicka podminka u multimetru

Lukáš hradlo
Středa Březen 17 14:29:28 CET 2004

> Mam taky tyhle DCF moduly, ale zatim se mi nepodarilo je rozchodit. Bydlim v
> Praze 4 (panelak - pomerne vysoko), doma jsem mel nastenne rucickove DCF
> hodiny, ktere normalne chodi, ale ten modul nemuzu rozbehnout ("beham jak
> blazen po byte, natacim antenu vsemi smery a furt nic :-(  ")

koupil jsem tri pro unixovy servery, zatim jsem ubehal jeden vzorek,
je to ale alchymie, presne jak rikate pobihat a pobihat.

vetsinou pracuji na elektronice na chaloupce, tam modul makal jako z
praku (i se zapnutym monitorem, 1m od pocitacove sestavy polozeny u
okna), pri presunu do prahy (centrum a zizkov) sel cely prijem do
kelu, funguje to jen nekdy prevazne v noci.

interface k pocitaci je trosku divny zapojeni se 40106, pouzivam
oddeleny zdroj (od pc) s 78L05, muzu poslat

Lubos