SW na navrh DPS ?

Lukas Burda burdal1
Středa Březen 17 14:29:21 CET 2004

Ja osobne jsem zacinal s Eaglem a pozdeji me ve skole donutili delat v
OrCadu. Protel vubec neznam a Ultiboard 2001 jen zbezne. Ze dvou nejvyse
jmenovanych bych se priklonil k OrCadu, ale to je vec nazoru. Osobne
si myslim, ze bysme se tu nedohodli ani na tom jestli je lepsi
kalkulacka z Windows nebo Matlab :) (i kdyz na druhou stanu je tu
mozna vetsina Eagle fandu). Podle me je nutne si programy vyzkouset a
rozhodnout se podle konkretnich pozadavku. Pokud vam nezalezi na cene
zrejme vam nejde o navrhnuti plosnaku na MKO s 555. Celkem dobry
{profi} vystup zrejme dostanete z vetsiny programu.