Zapojeni serioveho monitor kabelu pro breeze access 3.5 ?????

Marek Klammert mk
Středa Březen 17 14:29:12 CET 2004

Produkty Breezecom distribuje INTELEK Brno.
Kontakt: Vlarska 22
         658 14 Brno Slatina
         tel.: 05-48127248
         fax: 05-48127247
nebo v Praze
         Ohradn? 59
         140 21 Praha 4 - Michle
         tel.: 02-41480227
         fax: 02-41482407

Jinak kabel na konfigurovani SA mam.
Pripadne se ozvete na muj E-mail.

S pozdravem Marek Klammert

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Radim_infos2
Sent: Tuesday, January 29, 2002 12:26 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Zapojeni serioveho monitor kabelu pro breeze access 3.5
?????

Bezna cena u provideru je cca 40000,- vcetne anteny a instalace.
Doporucena koncova cena od vyrobce je tusim jeste vyssi mam
pocit kolem 45000,- a to jen za samotne SA cko.
Pokud nejste provider pochybuji ze Vam to nekdo proda levneji.
(Myslim legalne,uz i ke mne se dostal email s nabidkou 6000,- za kus,
ale ja o pochybne zbozi nemam zajem).
Radim
P.S: Kdyby jste vedel jake jsou naklady s provozem u maleho providera,
pak by jste pochopil ze kdyby to prodaval s marzi jako u PC sice by mnel
mnoho zakazniku ,ale nemel by penize na dostatek konektivity a nakonec by to
stejne odnesl zakaznik. (ona cena pristupoveho bodu a router? take neni
mala)
Stejne je pro zakaznika mnohem lepsi mit SA od providera nebot ten drzi
zaruku po
celou dobu platnosti smlouvy (alespon u Nas to tak je).
Pocitame amortizaci SAcka cca 30 mesicu. Jiz jsem videl nekolik jednotek
SA10 a AP10
po zasahu bleskem. Takze vyhodnost vlastnictvi SAcka pri jeho zaruce 12 mes
je problematicka.