Antena

Martin Novotny martinn
Středa Březen 17 14:29:06 CET 2004

> Zdravim,
> nedavno tady byla diskuze o antene (normalni pro prijem CT1,2,Nova,
> Prima...) a nekdo rikal ze je nejlepsi z hliniku.
> Ma ten hlinik nejaky specialni vlastnosti pro prijem TV (krome toho ze
> ma antena asi vetsi zivotnost a nerzezne).
podle me ne, nebo si to uz spis nepomatuju.

> A pak mam jeste jeden dotaz (ohledne obyc. anten skoro nic nevim),
> jestli je lepsi 'sitovy' typ nebo takova dlouha se 'zebrama' popr.
> jestli zalezi na jakem kanalu TV vysilam.
sit je vetsinou jenom pro 4 a 5 pasmo kmitocet asi 450-800MHz
kanal tusim 21-61 ty kanaly, kmitocty berte  rezervou uz su ze
skol davno pryc, o kdyby vas zajimalo vse okolo vytahu .... :-)
a ta dlouha tedy YAGI je uzkopasmova tedy jeden kanal ale s
lepsim ziskem.

jinak toho je par semestru na VS i na ucnaku jsme tomu venovali
par desitek hodin, takze zkus nejakou literaturu.

treba ben a anterarska encyklopedie. apod

martin
> Dik
> Michal Grunt

ing. Martin Novotn?