vodivy lak

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 14:28:57 CET 2004

Kdyz jsem byl na vojne tak pomalu kazda (alespon pasova) technika mela
vyhrivani skel oken a skel optickych pristroju reseno nejak jinak. Asi ny
nich byly nalepeny nejake vodive bezbarve folie, ktere skla vyhrivaly. Proc
se dnes nepouziva stejny princip na misto viditelne odporove drahy cik-cak
prez okno? Konkretne se jednalo o rusky pasovy odpalovak pro 3 rakety z
kompletu KUB2K12 urcite prez 20let stary.

ML