Ccko & Other - bylo:Kniha Udelejte si z PC

Michal Grunt michal.grunt
Středa Březen 17 14:28:46 CET 2004

> Zajem o Ccko v tehle konferenci spis svedci o opaku. :-)
> To je rozhodne pro Ccko skoda, proto vznika ta situace kdy se do neho pousti
> tak malo lidi.
> Ja nekomu vubec nechci brat iluze co se muze naucit z jedne knihy nebo i ze
> dvou, trech. Vetsinou je to tak, ze knihu si projdete vyzkousite vsechno co
> v ni je a prijde vam vsechno snadne. Jakmile jste ale postaveni pred svuj
> vlastni program tak to zacne - potrebuji udelat tohle, ale to v knizce
> nebylo - jakou knihovnu na to potrebuju a co vlastne hledam - nezbyde vam
> [...]

Staci zadat vhodny retezec do vyhledavace (napr. google). Vetsinou je
to daleko rychlejsi nez se prohrabavat v helpu. Co jsem hledat tak
jsem vzdy nasel (hledanim v helpu bych stravil daleko vice casu, navic
jsou dnesni heply sestavene tak, ze je tam pouze popis funkce, ale jak
jit na dany problem tam neni - coz je logicke).
Help je vetsinou psan tak ze clovek musi vedet nejake minimum a to
minimum se da pomerne rychle najit na webu.
Nedokazu si predstavit ze bych se mel hrabat jenom v knizkach a
helpech. Web je pro programatora dobrym pomocnikem. Da se tam najit
plno 'speku'.