SPDIF

Michal Krestan krestan
Středa Březen 17 14:28:46 CET 2004

Kdyz uz jsme se dostali ke kresleni DPS na plotrech...  Zkouseli jste
nekdo kreslit na desku parafinem ? Ja takhle desky delam uz nekolik
let. Na obycejnem Minigrafu 0507. Mam kreslitko s topenim, s
trubicku 0,35mm zaletovanou v medenem kelimku, kousek odporoveho
dratu... Kreslim parafinem z obycejne dortove svicky. Vyhoda proti barve
je v tom, ze pri kresleni na uz nakreslene cary nedochazi k
zacpavani trubicky. Pekne se to zase slije. Navic se po praci nic
nemusi pracne cistit a vymyvat. Necha se to jednoduse schladnout a
uklidi do skrine... Ten parafin je i docela odolny pri leptani.
Jde to bez potizi i v HCL s peroxidem...

Martin Dorazil