RE: Tiskárna BJC-1000

Patrik AUGUSTIN augustin
Středa Březen 17 14:28:10 CET 2004

Ta canon 1000 pod DOSem umi , ale musi na to byt specialni programek kterej
to nastavi.Bezi to jako rezident.Sice sem to neskousel primo v cistem dosu ,
ale podle me to tam fungovat bude a dokonce to umi i CS z ucta apod.Jestli
chcete tak mi poslete na soukr. mail vasi adresu augustin@essoft.cz a ja to
poslu.
  -----Original Message-----
  From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Michal
  Sent: Tuesday, January 22, 2002 9:59 PM
  To: hw-news@list.gin.cz
  Subject: Tisk?rna BJC-1000

  Pozor:
  Byl jsem nucen vym?nit svoji starou dobrou inkoustovou HP 520 za
cannon-1000.
      Je to p?kn? ?mejd:
      1) netiskne pod dosem, proto jsem ji musel zn?memu vym?nit-> probl?m
m?m ale t?m p?dem j?.
      2) Kvalita (barevn? hlava) tisku je mizern? v porovn?n? s ?est rok?
starou HP tisk?rnou.
      3) Nest?h?, asi tisk ??d? p??mo PC, tak?e kdy? n?co b??? na pozad? tak
to hl?s? chybu komunikace.
  Michal