Re(2x): Kniha Udelejte si z PC

Pavel Brychta pavel.brychta
Středa Březen 17 14:27:57 CET 2004

Neda mi, abych neprispel svoji troskou do mlyna :-)))

----- Original Message -----
From: "Jakub Slajs" <xslajsj@yahoo.com>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, January 14, 2002 2:50 PM
Subject: Re: Re(2x): Kniha Udelejte si z PC

Bojim se, ze Visual Basic nebyl vhodny priklad, ale kdyz uz jsme u toho
vyctu dobrych vlastnosti C, pak se o nejake prenositelnosti da s uspechem
pochybovat, nehlede o skvele moznosti krizovych prekladacu na ruzne OS
(konkretne napr. PalmOS a treba K*e*i*l pro MCS51). Vetsinou je totiz
prenositelna konstrukce typu i++, popr. TP = TP +6 apod. Zbytek, jako napr.
I/O ovladace perifernich zarizeni, navaznost na OS a vlastni filozofie prace
s OS je u techhle zarizeni tak ruznoroda, ze i kdyz s mi podari "zlomit" kod
pomoci neprehledne zmeti ifdef nebo knihoven, ktere emuluji pozadovane
chovani, tak vysledek se vetsinou do cilove aplikace nevejde pro svoji
neefektivitu.
Osobne se snazim nenapadat zadny jazyk. Muj nazor je, ze si kazdy zvoli
jazyk podle svych schopnosti a podle toho, co zrovna programuje. Podle meho
nazoru je nejdulezitejsi styl DOKUMENTOVANI vlastniho kodu (napr. v zahlavi
popis, co procedura/funkce/komponenta/trida dela) tak podrobne, aby i osoba
poucena/znala dokazala ekvivalent napsat ve svem jazye.

Pavel