zdroj pro notebook

Pavel Sklenar p.sklenar
Středa Březen 17 14:27:41 CET 2004

Hello Patrik,

PA> Mel bych maly dotazek na konferu.Nevi nahodou nekdo co se dava do adapteru p
PA> ro notebooky kdyz to chci provozovat v aute?
PA> Kdyz koukam do ceniku tak se to prodava radove kolem 2500 litru a to se mi z
PA> a to nechce vyhodit.Podle me by tam moh bejt nejakej step-up zdroj a pak nej
PA> aka stabilizace.A nebo ze by tam byl nejakej pulsni menic ?
PA> Nesetkal se s tim nahodou nekdo?
PA> Diky za kazdou odpoved.

PA> Patrik Augustin (servisni technik)
PA> Vysocka 635/7
PA> 591 01 ???r nad S?zavou
PA> mobil:0608-383845
> [...]

Ono je to zavisle od typu laptopu. Compaq pripajam priamo iba s
ochranym tranzilom. Ale raz som pripojil IBM na 12V bateriu, pricom
sietovy zdroj ma okolo 15V a jeden pulzny vystup. Od toho okamziku mi
to IBM nefunguje z interneho akumulatora. Takze pozor!!!

--
Best regards,
 Pavel                            mailto:p.sklenar@ecom-sl.sk